Galerija

Tirgvedības pārpratumi biži vien ir uzjautrinoši, lai arī spējam novērtēt cilvēku centienus pārdot savu piedāvājumu. Turpinājumā bildes no vides reklāmām, tīmekļa vietnēm un plašākas publiskās telpas – atslodzei, taču reizē pamācoši.

***

1 milijons kilometru bez kapitālā remona. CATA

Laba remontdarbu organizācija, šoferu un remontstrādnieku profesionalitāte parādījās automašīnu nobraukuma līdz kapitālam remontam resursa paaugstināšanā. 80. gados gandrīz 30 AK-9 šoferi ar vienu automašīnu nobrauca 1 miljonu kilometru bez kapitālā remonta, bet autobusa vadītājs Gunārs Ludriks 1981. gadā uzstādīja savdabīgu Ginesa rekordu – pirmais visā toreizējā savienībā ar LAZ markas autobusu nobrauca 2 miljonus kilometru bez kapitālā remonta.”

Vai tagad arī tā varētu? Šķiet tad ar ceļiem viss kārtībā, vajag labu komandu un izturīgus dzelžus.

***

 

Segmentēšana ir nozīmīga tad, ja spējam nošķirt būtiskas atšķirības no visa tirgus kopuma. Te mazliet līdzīgi ar kategorizēšanu: kāda atšķirība – cilvēki vai ļaudis?

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s